Teksty zostały rzucone odc.7 – wizualne grzeszki


Mój weekend miał irlandzki posmak, który trącił momentami strasznym kiczem, ale dla takiego głosu i pleców warto było. Skończyłam oglądać „Upadek”, gdzie Jamie Dornan czaił się w cudzych mieszkaniach, a potem obejrzałam „50 twarzy Greya”, gdzie ogólnie wiało nudą, ale nie poczułam się wcale fatalnie, chała to chała, a boskie ciało to boskie ciało. Zatem ode mnie dziś porcja wizualnie ciekawych historii!




PATRZ

Nowozelandzka firma Lonely Label w najnowszej kampanii kwestionuje obsesyjną pogoń za młodością, chcąc wywołać bardziej autentyczną refleksję nad tematem urody i starzenia się. Na zdjęciach nowej kolekcji możemy zobaczyć 56-letnią modelkę Marcy Brewer. 




👀

Działalność River Bennett i Bel Pangburn z Australii skupia się głównie na fotografii dziecięcej, a dokładnie rzecz ujmując... noworodkowej. Artystki towarzyszą przyszłym rodzicom od momentu zaawansowanej ciąży, aż po rozwiązanie. Efekt jest niesamowity - ich projekt 'The First Hello Project' pokazuje jak silne emocje pojawiają się na salach porodowych, gdy na świat przychodzi nowe życie.Piękne zdjęcia!

👀

Chris Rigoni tworzy wyjatkowe tatuaże, będące mixem realistycznych motywów, żywych kolorów i geometrycznych kształtów.






CZYTAJ

Pytam siebie co dzień co mi pomoże, może mindfulness. Blog „Na pierwszy rzut oka”: Liczę oddechy, trzymam rękę na brzuchu i pamiętam, że częściowo jestem tylko powietrzem. Bardzo mnie zdziwiło, że przepona działa pod prąd, rozluźnia się przy wdechu, a napina przy wydechu. To mnie bardzo zbliża do mojej przepony, jesteśmy teraz koleżankami. Ja też się spinam i rozluźniam zupełnie nie w tych momentach, co trzeba.”

👀

Sir David Attenborough w wersji dla dzieci na aplikacji CBeebies. Interaktywne opowieści z życia znanego biologa: zabawy z gorylami, wielki dinozaur, ukryte miasto i polowanie na skarby. 



MYŚL

Banksy otworzyła w Betlejem hotel, hotel z najgorszym widokiem na świecie: praktycznie każde okno pozwala spojrzeć na betonową ścianę. Budynek znajduje się w sektorze C Zachodniego Brzegu pod kontrolą Izraelską. „Hotel, który "postawił" Banksy, w całości traktować można jako dzieło sztuki, gdyż jego ściany i korytarze pokrywają prace brytyjskiego artysty. Nazwał go "The Walled Off Hotel", co oznacza "zamurowany" lub "otoczony murem".


You May Also Like

0 komentarze

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)