Ile
razy wpadliście, tej jesienio-zimy, w tym jakże radosnym i wypełnionym świątecznym
duchem okresie, na Georga Michaela? Ja im mniej go unikam, tym rzadziej
spotykam. A serio? Kompletnie przeniosłam się w tym roku do internetu i
zaprzyjaźniłam dość mocno z Panią z kiosku Ruchu. Kobieta tonie codziennie w
paczkach (więcej ich tam niż gazet), ale wydaje je wszystkie cierpliwie. Tam
właśnie jest moja strefa bezpieczeństwa i ekran akustyczny przed świątecznym
tłumem i hałasem. Najlepsze książki po choinkę będą w innym wpisie, tym razem
wybrałam dla Was najładniejsze moim zdaniem reklamy okresu świątecznego–
nienachalne, ujmujące i przypominające, że prezenty to jedynie miły dodatek. Nie
traćmy czasu z Georgem!
ZJEŚĆ JABŁKO I MIEĆ JABŁKO
To
zdecydowanie moja ulubiona reklama. Nie ma tu świątecznych dźwięków, a lekka
piosenka Sama Smitha „Palace”. Jeśli ktoś miałby się kiedykolwiek uczyć
lokowania produktu, to proszę oglądać ten filmik: oryginalny, całkiem
romantyczny, piękny! A miłość miedzy tancerzami…prawdziwą.
PAMIĘTACIE 21 LAT TEMU?
Agencja
BBDO zajmująca się promocją M&Msów postanowiła odbyć podróż w czasie,
cofnąć się 21 lat i dopowiedzieć historię. Pamiętacie ten filmik kiedy cukierki
zastają Świętego rozpakowującego prezenty i obaj są zaskoczeni swoim
istnieniem, a potem czerwony i Mikołaj mdleją? Żółty może okazać się bohaterem
tych świąt. Co będzie kiedy cukierek z orzeszkiem w środku postanowi przejmie
sanie?
SHARING IS CARING
Bohaterem
nowej reklamy Samsunga jest portier pewnego apartamentowca, bardzo pomysłowy
człowiek. Dekoruje zawsze wejście odpowiednio do przypadającego święta na
przykład jest Chanuka albo chiński Nowy Rok. A w tle Ella Fitzgerald „Give a little, give a
little”.
MIŚ PADDINGTON
Misia
Paddingtona nie sposób nie lubić. To jego zakręcenie i bezbłędne odnajdywanie się w sytuacjach, których poziom absurdu przewyższa możliwości percepcji dorosłego. Aż chce się podarować mu wszystkie możliwe kanapki z marmoladą na świecie! Idealny na wszelkie okazje. Tutaj superbohater!
Świetne reklamy, niektóre z nich bawią, a inne wzruszają. Uważam, że tego typu kreatywne spoty reklamowe świetnie angażują odbiorcę, który autentycznie wczuwa w odbiór tego krótkiego, acz urokliwego materiału. Domy produkcyjne działające w Polsce również kręcą bardzo inspirujące, przykuwające uwagę reklamy, które skierowane są docelowo do Polaków - dzięki temu możemy lepiej utożsamić się z daną historią.
OdpowiedzUsuńŚwietne reklamy, fajnie jest do nich wrócić co jakiś czas :) Tak się powinno robić marketing. Fajnie, że i u nas pojawia się więcej tego typu produkcji.
OdpowiedzUsuń