#Dodajdokoszyka: Książkowe premiery czerwca


 Z książkami jest tak, jak z ludźmi: bardzo niewielu ma dla nas ogromne znaczenie. Reszta po prostu ginie w tłumie.”
Voltaire 

Udało mi się kolorystycznie zestawienie czerwcowych nowości, aż chce się łapać lato za ogon. Niebo męczy Dylanowski błękit, a czasem już blady lazur Lucy M.. „Gloria, gloria in excelsis Soli”. Wydawniczo też powiało sennym latem, długo kompletowałam listę, wybrzydzałam, mając wrażenie, że skończę w tym miesiącu w kryminalnym piekle. Ale udało się. Wybrałam biografię Wandy Rutkiewicz (tak bardzo czekałam na tę książkę, że chciałam ja umieścić w nowościach maja i kwietnia), kryminał ze Śląska, małżeńskie sekrety i zbrodnie, „fuszki życia”, wyprawę na Tarawę, nową Patchett, plantacje Georgii oraz punkowo-ogniowy debiut. Mieszanka o nieznanym działaniu. Spożywajcie na własną odpowiedzialność.


Miasto w ogniu”, Garth Risk Hallberg, Znak literanova
Po trochu” Weronika Gogola, Wydawnictwo Książkowe Klimaty
Siracusa” Delia Efron, Wydawnictwo W.A.B
Wanda”, Anna Kamińska, Wydawnictwo Literackie
Kolej podziemna. Czarna krew Afryki” Colson Whitehead, Wydawnictwo Albatros
Tajemnicza śmierć Marianny Biel”, Maria Matyszczak, Wydawnictwo Dolnośląskie
Życie seksualne kanibali” J. Maarten Troost, Wydawnictwo W.A.B
Pazur sprawiedliwości” Leonie Swann, Prószyński i S-ka
Dziedzictwo” Ann Patchett, Znak


You May Also Like

1 komentarze

  1. Też chcę Wandę (kocham Kamińską za książkę o Simonie Kossak) oraz "Kolej podziemną".
    Ale właśnie wysłałam zamówienie 10 książek, a tu zaraz Big Book....

    OdpowiedzUsuń

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)