Walentynki w łóżku, czyli 14 cytatów, które kruszą lody, a nawet otwierają drzwi sypialni

gratisography.com/

Zabieganie o względy płci przeciwnej to trudna robota. Nigdy jej nie lubiłam, bo zwykle wychodziło mi to pokracznie i wdeptywałam w kupę. Zadzowni, oznacza nie zadzwoni. W zasadzie to nie kocha od czwartku, ale zapomniał powiedzieć. Jest mu fajnie, ale może nie aż tak. Nie tesknię. Moje pasmo związków przedMarcinowych stanowi podręcznik na temat tego, czego się wystrzegać, gdzie się nie przytulać, w co nie wierzyć i że hormony zalewają mózg czymś znacznie mocniejszym niż LSD, zaś kac po takiej jeździe ciągnie się nieprzyjemnie długo. Być może wraz z tymi wszystkimi doświadczeniami prysła moja wiara w romantyzm i bajkowe zakończenia. Do Walentynek (ale też wszelkich rocznic) mam bardzo ambiwalentny stosunek, wolę banał, czyli codzienne motyle w brzuchu. Idąc więc na przekór landrynkowym trendom i społecznościowym słodkim słodkościom, specjalnie dla Was czternaście cytatów, które ułatwią przełamanie lodów, usprawnią zaciągniecie do łóżka, a być może nawet rozpocz romantyczny, wyjątkowy związek, czyli żyli długo i szczęśliwie.

🌟

KAWA NA ŁAWĘ
Seks jest jednym z dziewięciu powodów reinkarnacji. Pozostałych osiem jest bez znaczenia”
HENRY MILLER „SEXUS”

Jedynym sposobem pozbycia się pokusy jest uleganie jej.
OSCAR WILD „PORTRET DORIANA GREYA”

Nie wiem co mam powiedzieć, aby zaciągnąć cię do łóżka. Ale może założymy, że już to wszystko powiedziałem? Bo w sumie jest to rozmowa o wymianie płynów ustrojowych, tak? Więc może przejdźmy od razu do seksu.”
RUSSEL CROWE W „PIĘKNYM UMYŚLE”

Doceniam to całe uwodzenie, ale powiedzmy sobie szczerze: jestem pewniakiem
JULIA ROBERTS „PRETTY WOMAN”

🌟

GIERKI, GIERKI
Otwórz oczy i spójrz na mnie. Nie, nie pocałuję cię. Ale to ci potrzebne. I to bardzo. Ktoś powinien cię całować. Ktoś kto potrafi.
CLARK GABLE W „PRZEMINĘŁO Z WIATREM”

BIERZ SPRAWY W SWOJE RĘCE
Będziesz udawał mojego chłopaka?
PATTI SMITH „PONIEDZIAŁKOWE DZIECI”

ROMANTYCZNIE I PIKANTNIE I TĘSKNIE
Chcę z tobą robić to, co wiosna z czereśniami.
PABLO NERUDA „DWANAŚCIE PIEŚNI O MIŁOŚCI I JEDNA PIEŚŃ ROZPACZY”

Tęsknię do Ciebie przez stół, przy którym siedzimy, tęsknię z fotela na fotel obok, w teatrze czy w kinie...
AGNIESZKA OSIECKA „LISTY NA WYCZERPANYM PAPIERZE”

🌟

...UWODZICIEL
Była to miłość od pierwszego wejrzenia, od ostatniego wejrzenia, od każdego, wszelkiego wejrzenia
VLADIMIR NABOKOV „LOLITA”

Zakochiwałam się w nim tak, jakbym zapadała w sen: najpierw powoli, a potem nagle i całkowicie
JOHN GREEN „GWIAZD NASZYCH WINA”
🌟

POZWÓL JEJ DZIAŁAĆ
Kiedy kobieta postanawia przespać się z jakimś mężczyzną, nie ma takiego parkanu, którego by nie przeskoczyła, fortecy, której by nie zdobyła, ani jakiejkolwiek normy moralnej, której nie byłaby gotowa złamać: i nie ma takiego Boga, który by ja powstrzymał.
GABRIEL GARCIA MARQUEZ „MIŁOŚĆ W CZASACH ZARAZY”

🌟

SPOSÓB NA BYŁĄ/-ŁEGO
Nie proszę, żebyś mnie kochał zawsze, lecz żebyś zapamiętał. W głębi mnie zawsze gdzieś będzie ta istota, którą jestem dziś wieczorem.
FRANCIS SCOTT FITZGERALD „CZUŁA JEST NOC”

🌟

RÓŻNE ŚWIŃSTWA
Ha! Tak żyć w barłogu
Kazirodczego łoża gnić w sprośności,
z śmietnika rozkosz chłeptać
WILIAM SHAKESPEARE „HAMLET”

Seks nie jest dla higienistów. Seks jest wymianą płynów i fluidów; seks to ślina, zdyszany oddech, ostre zapachy, mocz, sperma, gówno, mikroby i bakterie. Albo nie ma seksu. Jeśli seks ogranicza się do czułości, eterycznych nastrojów i uduchowienia, jest tylko nudną i jałową parodią tego, czym mógłby być. Jest po prostu niczym.”
PEDRO JUAN GUTIERREZ „BRUDNA TRYLOGIA O HAWANIE”

You May Also Like

1 komentarze

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)